Der rote Faden

“Der rote Faden des Lebens. Das, wofür es sich zu leben lohnt, Ziele, Träume, Wünsche. Drumherum nur Dekoration und manchmal auch Geschenke.” (Mir bekannte Autorin)

Einige Gedanken von mir zum Thema “Der rote Faden im Leben“, über vereinfachte Denkweisen und Ziele im Leben …

 

Achim Mertens

Advertisements

About greensniper

Ich bemühe mich die Welt zu verbessern. Mein Beitrag ist nicht groß, aber ich bin ein Legionär - und die bewirken das meiste.
This entry was posted in Philosophisches, Uncategorized, Weltretten and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s